TEC!

Fick brev från TEC igår!! (Travel Education Centre) KY-utbildningen i Norrtälje!
bekräftelse på mottagen ansökan.
"Tack för din ansökan till utbildningen KY - Internationell Resekonsult - TRAC.
Vi kommer att kalla till antagningsintervju i maj. Närmare bestämt 17 och 18 maj. Kallelse kommer att skickas ut. Intervjuerna sker på Campus Roslagen i Norrtälje"

Så nu har de 2 skolorna jag allra helst ville komma in på hört av sig!!! =)
Men jäklar vad nervöst med intervjuer. Jag har ändå inte hunnit vara nervös inför intervjun på söndag i Grimslöv, men det hinner jag väl bli på lördag.

Måste packa idag förmiddag för sen jobbar jag fram tills jag ska med båten på fredag.

Det ska bli väldigt kul att få träffa Robin igen!! Hoppas det blir fint väder så vi kan picnica lite!

Måste säga att jag trivs väldigt bra i Småland! Känner mig hemma i Smålandskogarna, kan bero på att jag faktiskt är "hälften smålänning" och har spenderat många många dagar av mitt liv där!! Så det hade inte varit helt fel att studera där i höst!
Norrtälje skulle väl oxå funka! Har aldrig varit där men det är ju iaf nära till, det mesta.. Det bästa är att dom har garanterat stundentboende!! Samma i Grimslöv, där bor man på internatet! slippa leta bostad - ja tack!!


Studentlägenheterna i Norrtälje

Om du studerar vid TEC är du garanterad studentbostad genom Campus Roslagen. Bostäderna ligger bara några hundra meter från TEC och förvaltas av det kommunala företaget NIHAB. Bostäderna är helt fristående från skolan och det fungerer som om du bodde i en vanlig hyreslägenhet var som helst.


 

Folkhögskolan i Grimslöv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback