Jag Kom In!!!!


Jag fick brev även från Turistakademin i Söderköping om att få komma på antagningsintervju. Inervjun i Norrtälje skulle vara på måndag 17/5 och den i Söderköping torsdag 20/5, jag ringde till Söderköping och krånglade med dgara och tider, Vore ju onödigt att åka båt fram o tillbaka 2 ggr samma vecka. Jag lyckades få ändrat intervjun i Söderköping till tisdag 18/5 istället kl 19

När jag skulle boka båtbiljett så var det fullbokat hela helgen, alla flyg var oxå fullbokade. Så det enda alternativet som fanns var båt lördag morgon 07.05. Värdelöst! Började klura på boende. Ringde Nestor. Jag fick bo hos han lördag natt iaf. Till söndag natt letade jag upp ett vandrarhem i Norrtälje, bra att vara på plats för informationsträff/intervjuer var kl 09 - 17. Bokade ett vandrarhem där nära skolan. Sen ringde jag kusin Marcus. Skulle få bo hos han i Sthlm måndag natt. Sen kollade jag på buss/tåg till Söderköping, bokade aldrig. Kollade oxå på vandrarhem i Söderköping. Skulle vara tvungen att sova där eftersom jag inte skulle hinna med båten på tisdag kväll.
Höll på med det här hela fredagen. Sen kommer syrran in i köket med post. Brev till mig! Jag såg grimslövsloggan på kuvertet, blev jättenervös. (De skulle skicka ut brev även om man inte kommit in) men inte förräns i juni. För de hade ännu intervjuer kvar...
Syrran fick öppna jag klarade inte det. hon läste:

"Vi har nöjet att berätta att du är antagen till följande kurs på Grimslövs folkhögskola läsåret 2010/2011. Turism, rekreation och service."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG KOM IN!!!!!!!

=) Det var absolut det bästa som kunde hända!!! Jag är överlycklig!!!!! =)


Jag ville ringa alla och berätta! Jag ringde min bästa Lisa, (hennes glädjeskrik var bättre än mitt!), jag ringde mamms o papps. Och så var jag tvungen att ringa och avboka allt som var bokat och bestämt.


Kommentarer
Postat av: Josse

Ett stort GRAAAATTIS till dig Angelica!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback