Sommar




Underbart med VM!!!!! Fotboll varje dag! Kan det bli bättre - knappast! jo förresten om man hade haft tv ute så att man kunde va ute i det fina vädret samtidigt!

Extra kul är det att det so far har gått bra för Spanien!! Dom bara måste vinna VM!!
På lördag är det viktig match igen Spanien - Paraguay! Viva España!!!

På lördag flyttar Syrran, Liv, Lova och jag tillfälligt till Terranova, en vecka. Då blir nedervåningen uthyrd här. Vi ska göra en massa utflykter och laga goda middagar tillsammans! Mys!

Helt otroligt - jag har fått två hela helger (v. 27 och 28) + en söndag! Så augustilönen ser jag fram emot!! borde bli bra, iaf bättre än nu!

Har inte badat än. Lisa och jag hade en härlig förmiddag på Tofta (trots att det var jäkla spindeltema 2 vidriga stora, hu) men vi badade inte, jag hade inte tänkt göra det heller förrän i agusti, men jag är övertygad om att Lisa kommer försöka få i mig i det iskalla vattnet långt innan dess. Jag vill ha över 25 grader i vattnet tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback