personalfesten

Samling på ICA. Sen åkte vi taxibuss, hem till chefen i Roma, drack lite vin där och satt och pratade. sen åkte vi vidare till stan - ölprovning på Gotlands Bryggeri! Vi fick smaka några ölsorter, med tanke på att vi inte ätit än så fick jag ta det lite lugnt med öldrickandet, trodde ju inte att vi skulle få helt glas på varje sort. Efter rundvisning gick vi till Black Sheep Arms för att äta! Jag lyckades iaf övertala Annika och Carro att prova min bästaste godaste favvoöl: Kilkenny! Jag åt för första gången Fish and chips! Det var jättejättejättegott!!!
Vi blev kvar där hela kvällen, det var faktiskt mycket folk man kände där! Och trubadur var bästa Jimmy!
Sen skulle alla hem, då var det bara chefen och jag kvar, vi gick till munken en stund innan det stängde.


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback