Vikarie spanskalärare


Jag hade ett missat samtal från ett 0498-nr på mobilen, jag ringde upp. Jag sa tilll hon som svarade att jag hade missat samtal från det här nummret. Hon visste inget heller..., hon undrade vem jag var elev till? Jag sa att jag inte är någon elev. Jag klurade lite och tänkte att det kanske kunde ha nåt att göra med att jag en gång i tiden satt upp mig som vikarie som spanskalärare? Då kom hon på att det var en annan lärare som hade sökt mig. Jag fick prata med henne, det visade sig vara Willes mamma! Vi hade ju pratat en massa spanska på Lottas 60-årsfest! Hon jobbar som spanskalärare på Klinteskolan. Så hon kom väl att tänka på mig nu när hon behövde vikarie.

Hjälp! Läskigt! Jag ska ha 2 lektioner för årskurs 7, 2 lektioner för årskurs 8 och 2 lektioner för årskurs 9, måndag och tisdag v. 40. Jättekul att få lära ut spanska ju!!! men högstadiet.. det är ju det värsta!
hu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback