Salsa!

 

 

lördag, 05/09   STOCKHOLM
CLUB COLOMBIA PRESENTA "LAS ESTRELLAS A LIVE"

ESTE SÁBADO
100 % SALSA COLOMBIA. RUMBA DESDE LAS 21:00 HASTA LAS 05 DE LA MAÑANA CON CLUB COLOMBIA Y "LAS ESTRELLAS A LIVE"

 

 

 

 

 

 



Det vill ju jag på!!!!!!!!!!!!!! Varför finns det inget sånt här, jag blir tokig!! Då ska man bo antingen i Sthlm eller i Göteborg!! Jag får väl flytta dit då!
Pontus som jag dansade salsa med på Kallis, skrev att han skulle ut på kvällen, dansa salsa... Vilken jäkla lyx, finns ju jättemånga latino-ställen i Gbg! Vill oxå!!!
Och det där i Sthlm, just colombiansk salsa älskar jag mer än något annat!!

Nästa år i slutet av mars ska jag iaf Salsa Camp i Göteborg!!! Ett av dom största kommer det tydligen va!! Det brukar va salsa camp på lite olika platser i världen! 4 dagar med workshops (danslektioner) på dagarna, salsa, merengue, bachata, afrikanskt...... och danslärarna är några av dom bästa i världen! på kvällarna/nätterna är det shower och fester!!
drömmen för mig!!!
Ser jättemycket fram emot det!!!
Syrran ska med, nån mer som vill med!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback