Barca-match på O'learys


igår ringde jag till Etage för att kolla om man behövde boka bord, hon frågade om vi skulle äta eller bara se matchen (Barca-Inter, Champions League) jag sa att vi bara skulle se matchen. Då behövde eller kunde vi inte boka bord men det skulle komma mycket folk så hon tipsade om att vara ute i god tid.
Men vi ville ju ha ett bord, så jag ringde upp igen och sa att vi skulle äta oxå, och bokade ett bord iaf.
Sen fick vi veta att Martin hade två platser lediga vid sitt carlsberg-bord, på O'learys. Så jag ringde tillbaka till Etage och avbokade, (poppis jag är där nu då.... om vi ska boka bord där nån mer gång så får Lisa göra det!!)

Jag var iaf den ende på O'learys som hade barca-tröja- riktigt dåligt! nej, annat är det i Spanien! där har man minsann tröjan på sig!! och det är ju så det ska va!!
Tyvärr slutade matchen 0-0. Barca hade många bra målchanser och dom spelade ju mycket mycket bättre än Inter, (men säg en match där Barca inte spelar bättre än motståndarlaget! man är bortskämd med att dom äger matchen! och om Barca förlorar nån gång så är det oftast/nästan alltid för att motståndarlaget har gjort ett oförtjänt mål, när dom väl har fått låna bollen. Så är det faktiskt.) aja typiskt att ingen av dom braiga chanserna kunde bli mål.. Men vi vinner över dom på hemmaplan nästa gång!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback