Helgen i Alvesta!


i torsdags på båten träffade jag Frida och Moa!!! Skönt att få sällskap, ha nån att prata med!! är ju så jäkla trist att åka båt själv annars. Och sen precis innan vi skulle gå av så träffade jag även Jonas!!




Robin stog o väntade på mig i Oskarshamn!!!! Vi åkte hem till hans lägenhet i Alvesta! Jättemysig lägenhet!!!
i fredags gick vi en promenad genom Alvesta! Och så köpte vi med oss lite mat från, ICA (såklart!) Medans vi lagade mat pratade jag massa osammanhängande meningar på spanska som Robin direkt översatte till svenska, jättefin historia/jäkligt skojsigt, blev det!!






I lördags åkte Robin, Fredde och jag till Växjö. först åt vi pizza sen åkte vi till... nåstans, tror det var nån slags musikskola? Vi var iaf där för att se en "hiphop konsert" med flera olika "artister". ingen av dom vi såg var bra, stannade ändå kvar en stund för att se om det kanske kunde bli bättre, men det blev det inte, så vi åkte hem till Fredde istället. Jag fick se lite hur det kan gå till vid skapandet av musik, med hjälp av en studio på daorn. Både Robin och Fredde är även riktigt grymma på att göra bilder i paint!
Vi satt o pratade, och tog kort:











i söndags lagade Robin och jag jättegod mat!!! : Taco-köttfärs i en ugnsform. På det, en blandning av creme fraiche, majonäs, tomater i bitar, och riven ost, vi blandade i lite tacosås oxå, sen in med det i ugnen. serveras med nachochips! enkelt och jättegott!

senare körde Robin mig till Oskarshamn. Ville inte åka hem.
Tiden går så fort =(
"Jag vill att du följer med mig" ;)
Men det var ju självklart härligt att komma hem till sambon och katterna!! (men inte lika kul att komma hem till jäkla blåst och storm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback