Somos Campeones!!


            
           
 
Mina killar!
Men bland mina favoriter saknade jag Márquez, och Abidal, Alves skulle ha varit med oxå.. Men det gick ju bra ändå!

CAMPEOOOONES! CAMPEOOONES! OLÉ OLÉ OLÉÉÉÉÉÉ!!!!!!
Historisk Trippel!!!!
* Campeones de La Liga, * Campeones de Copa del Rey, * Campeones de Champions League!!
Underbart Lovely!!!  Äntligen är det bevisat vilket lag som är BÄST!!!













Snacka om att vara på fel ställe vid fel tidpunkt!!! Jag hade kunnat göra vad som helst för att få vara i Spanien igår!!! Firandet där är så otroligt mäktigt. Vart som helst i Spanien, miljontals folk ute på gatorna, med tröjor, flaggor! Stämningen är obeskrivlig!
Jag har iaf fått uppleva det en gång! Men oj vad jag önskar att jag hade fått fira med alla glada spanjorer igår!!

Barcelona/Barca es el mejor equipo del mundo
så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback