fiesta!


Mia fyller år idag!! Feliz cumpleaños!!



igår firade vi Mia! Vi grillade, jättetrevligt folk! och jättegod mat! satt och pratade sen, lyssnade på musik, och nån flumdans blev det nog oxå..!


    

Sen åkte jag hem till Livan för att se Eurovision. Livan och Lova fick stå ut med en Angelica som druckit lite för mycket, kommer inte ihåg mycket av de olika ländernas bidrag..?
Lisa och två av hennes BLU-polare Fredrik och Pontus, kom förbi i en taxi, jag hängde med dom hem till Volontären, sen gick vi till munken.

Nu ser jag Barca-match!!!!! lite lite mål för att vara Barca men dom vinner ju iaf, och det är huvudsaken!
eller vänta, vad hände nu?? Mallis gjorde mål, varför då? - onödigt! 1-1 nu.. nej så ska det inte va, kom igen nu Barca för tusan!
MEN VA?? Mallis gör mål igen. Det här är ju inte ok!
Lisa kom hem nu, hon är inte heller glad för hon har spelat på den här matchen - jävlarns! Vi lackar!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tusen tack gumman min för en jätte trevlig kväll!! Jag är glad att du hade trevligt :). Vi kom aldrig ut sen, men det gjorde inget. Vi får ses nån dag. Puss och kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback