Gott Med Mat!

en av mina 5 största passioner i livet är mat!
(De andra: * dans, * spanska, * resa, * fotboll)

Jag har läst lite i min bok: "Tänkvärd Mat", hittade ett enkelt och braigt recept som jag måste prova! innehåller:
Ris, ägg, gul lök, curry, och egentligen rökt fisk - jättegott, men jag hade tänkt göra det lite lättare och därför byta ut den mot tonfisk, funkar väl!?

Och jag ska köpa hem palsternacka morötter och sötpotatis... rotfrukter i ugn - godast!!!
och brocoli med ost i ugn, oxå mumsigt!!

Egentligen borde jag göra en massa mer sallader, det är ju så gott!!
favorit:
Tomater, röd lök, fetaost, gurka och lite balsamico, el äppelcidervinäger!

Det finns så mycket god mat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback