Viajar

Tony (vaktis) och en till var precis här o fixade tvättmaskinen, så förhoppningsvis ska den funka nu!


Jag hade ju glömt, att vi bestämt att familjen och farbror Hasse, moster Lotta, kusiner med pojk o flickvän, ska fira jul i fjällen nästa år..
Måste ju spara pengar till det då. Blir kanske lite mycket med Sydamerika oxå.. Så jag är rädd att Sydamerika får vänta ett år till. jävlarns.
 Istället får jag satsa på att spara pengar till  fjällen. Självklart ska det bli supermysigt! längtar hur mycket som helst! men Sydamerika... =(  som jag längtat...
men det funkar inte att åka till båda samma år, inte för min del iaf, fjällen är ju inte heller allt för billigt..
Men då kanske jag kan åka till Málaga, i år! Det behöver ju inte kosta så mycket att åka dit, bara en flygstol.. Och nu måste jag faktiskt hälsa på mina colombianer där! ..Alldeles för länge sen vi sågs..
Ska även hälsa på Tilde, och Tamara! och kanske till och  med åka en sväng till Madrid o hälsa på Marielle..!

En annan anledning att jag längtar till nästa år!!! : Fotbolls-VM!!!!!!!!!!
Lite oklart om Henke ska va med, men det verkar iaf som att han ska va med o spela VM-kvalmatchen Sverige - Portugal, 28/3!! Den matchen får man ju inte missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback