fiesta!

Det blev ingen filmkväll. Grabbarna var sugna på fest och frågade om inte vi kunde ändra oss. Och eftersom Lisa och jag är så extremt flexibla! så var det självklart! fest istället då!
Vi ställde fram en massa gott på bordet: popcorn, 2 sorters chippa, 2 dippa, godisskål..! Festen kunde börja! men vart var folket?
Det var mest Lisa och jag.., men så, helt plötsligt, ramlar det in en jäkla massa grabbar, minst..... hur många som helst, fick knappt plats själv! Hela gamla gänget samlat iaf!! jätteskoj!
Sjöng Singstar!
Sen blev det utgång hamnplan! Vi dansade jättemycket, fast musiken inte var den bästa! Träffade Alberto, Duckert och Brinken!
Sen var det efterfest hos Jonas, först påväg dit bildade vi fotbollslag! och sen bildade vi ett band! fast jag sov väl mest. Efter några låtar med bandet (jag sjöng faktiskt en låt och spelade trummor en, gick jättebra..!), så gick vi hem o sov istället.
Jättekul kväll!!

    

 



Kommentarer
Postat av: Neemo

Haha!! :D Nämen!! Jonas! Bent! Och Pelle! :D Vad fan! Och den efterfesten dissade jag!? dåligt drag där :P

Postat av: Neemo

Nej vänta.. :) Det var ju fel helg! ^^ Vilken tur..! Eller nåt.. :P haha. Un beso

2009-03-18 @ 22:37:08
URL: http://nemotrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback