gick inte så bra...

på frågan jag fick: nå, hur gick det? är svaret: Det gick inte alls. jag kom aldrig iväg till nåt gym, trots att jag fått på mig träningskläderna...
men! jag fixade ihop ett eget litet träningspass här hemma istället!! så lite träning blev det faktiskt ändå!
Men ändå, Hur svårt kan det va?? och eftersom jag betalar varje månad så vore det nog väldigt bra att utnyttja det oxå! jag vill på Body Jam. men då är det väl bara att pallra sig dit!! kan man tycka! men det var tydligen lättare sagt än gjort. jäkla kass jag är

Jävla helvetes blåst!! storm idag. Förjävligt!

Tack vare min underbaraste Lisa kan jag jobba på lördag!!!!! Lisa är världens bästa!! Muchisimas muchisimas gracias!!!

 




Kommentarer
Postat av: Pelle

Nämen. Tricket är att gå första gången, sen rullar det på och att man går med någon. Skall man träna ensam är det ingen som säger emot om man degar på soffan istället :)



Behöver du fler tips? Ring Pelle på 555-5523

2009-03-19 @ 17:59:39
Postat av: Ang

haha! Tack för tipsen!! =) now I know!

2009-03-22 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback