El Fin De Semana

Viernes
i fredags kom syrran på besök!! Vi lagade god mat: Kyckling italiano! (kycklingfilé, balsamico, vitlök, matlagningsgrädde och tomatskivior, egentligen godast med potatisklyftor till, men ris funkade oxå!
Vi såg let's dance, och sen film: "i samlarens spår" Den är ju så bra! (första gången jag såg den var i Málaga, då dubbad till spanska, och förutom att det är det mest värdelösa och fulaste som finns, så fattade jag ingenting, inte helt lätt spanska..)

Sábado

Syrran, Liv, Lova, Camilla och jag åkte till glasblåseriet - salsakurser där.
Uppvärmingen var även lite merengue!! Kul att dansa salsa igen!! inte lätt att hänga med i alla turer, har ju glömt en massa, men det gick ganska bra ändå!
Sen hem till syrris, lagade mat.
Melodifestivalen final. Roligt med så otippad vinnare, inte den bästa, men vad som heslt var iaf bättre än "uggle-helvetet".
Såg film (som jag sett förut) Sahara.

Domingo
Magdans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback