Studenten på Donner

6/6
I lördags åkte Lisa, Sofie, Frida och jag till Viktors hus i Havdhem! pyntat fint med Sverige-flaggor!
Några fler kom dit. Fridas kompisar, en Danne, en Jonas.
Vi grillade! och såg på sämsta matchen ever : Sverige - Danmark, stämningen var inte riktigt på topp efter, men då var det bara att dränka sorgen med lite alkohol, så blev det bättre! Senare badade vi balja!! alltid härligt! och sen blev det twister!
Jättekul kväll!

Fetst på en tisdag? Ja här på volontären spelar det tydligen ingen roll vilken dag i veckan det är!
Från början: Jag jobbade till kl 12, tog bussen den korta biten till Björkhaga, pratade med en av ägarna: Anette, om att kanske få jobba extra där i sommar! på pappret som jag fick fylla i stog det : uppgifter inför anställning på Björkhaga, så det verkar ju lite posetivt! hoppas hoppas hoppas!
Sen kom Lisa förbi, plockade upp mig. Vi åkte till Donnergymansiet, Studenten!! Hade köpt ros, att hänga runt halsen, till  Frida (Sofies lillasyster), och hennes kompisar Moa och Lina! Vi gick med i kortegen! åt tårta! träffade kusin Jessica och Wille!
Åkte hem.
och så blev det tydligen förfest här. Sen var vi på Gute bland alla studenter, Sofie, Lisa och jag var i stort sett helt nyktra, vi satt o pratade med Frida & Co. ett tag innan vi åkte hem.


Väntar på brev!
Saknar Robin så otroligt mycket!
Quiero verte ya mi amor!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback