Mañana me voy!!!


Midsommar
orkar jag inte skriva om nu.. ok, väldigt kortfattat: Grymmers! Lisa o jag åkte till Åminne! En jäkla massa folk vi känner som var där!!! Vi slapp sova i bilen fick sova i Pamela & Co.:s stuga!!! Vi grillade på kvällen, mumsans gott! Midsommardagen var det after beach (har aldrig druckit så många öl på en o samma dag/kväll) men särskilt full var jag faktiskt inte! Riktigt kul var det iaf!
Och tur med vädret hade vi verkligen!! Många sköna timmar i solen!


imorgon åker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! får träffa mi cariño!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
håller på o packar nu.
Vilken underbart härlig helg det kommer bli!!!!
åka motorcykel kanske blir av redan nu!!!!
Hoppas på fint väder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback