Bur igår


Tom, Zlatan och Jerry kom hit igårkväll. Hällde i sig en kvarta (bl.a.), Jerry drack inte för han skulle köra ner oss till Bur. Tom sov i bilen, inte riktigt på G, (så det blir när man dricker mycket på kort tid)
Fri entré på Bur - ladys only, hela veckan! Vakten frågade hur gammal jag var, behövde inte visa legg.
Darin spelade när vi kom dit. Mycket folk var det väl, men ingen man kännde direkt.. pratade lite med "tele 2-killen, som Lisa snackat med innan. Jag lovade att jag oxå skulle komma till Öster o prata med honom, om tele 2, idag (men jag har inte kommit iväg än, ska ännu äta frukost, kl är 14.00, aja..)
Så kul var det inte på Bur, så vi traskade iväg till MAX istället, o åt lite.

Finn 5 Fel! identiska, ändå några minuter mellan bilderna, Lisa fastnade väl i det läget!
               





Fin-Lisa


Zlatan


Tom




Tom behövde lite hjälp att gå!






Tele 2-killen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback