fullt upp!

Jäklar! från att jobba 1 -2 dagar i veckan på ICA till 2 jobb på samma dag!!
I fredags skulle jag egentligen ha hängt med sambon & Co till Fidepuben, MEN så blev det inte.
Fredagen var en sån där låååång jobbar-dag. Upp tidigt som tusan, ta 06.10-bussen till Klinte, jobba där till kl 13, ta bussen till Björkhaga, jobba där till stängning (kl. 22) Men alla stängningsrutiner och frukostförberedelser blev försenade och jag skulle ännu lära mig avräkning av kassan o hur allt funkar, helt annat system än vanlig butik...mycket med det där. klockan blev 23.15. Då som först kunde jag ta en titt på min mobil. : missat samtal från Lisa och ett sms: "Hej, dom har börjat spela och vi har stått och väntat på dig i ca 15 minuter nu. Vi åker dit, kan inte vänta längre" - Så kan det gå. jag fick ta bussen hem istället.
idag var oxå en, ganska så, lång jobbar-dag. men bara på Björkhaga. (från kl 07 - 17)  Men men, jag klagar inte! Behöver ju verkligen varenda 50-öring jag kan skrapa ihop!
Mamms o papps hälsade på mig på Björkhaga idag!! Jag serverade dom lite mat!
Mycket jobb, nästan ingen rast - "Har Inte Tid"!! tror jag fick ihop 20 minuters rast idag iaf, 5 minuter hit o dit...

Får inte träffa min Lisa så mycket =( Hon går och lägger sig när jag ska upp.. (det är inte hon som går och lägger sig alldeles för sent, det är jag som går upp alldeles för tidigt) så det är mest: Godmorgon! Godnatt! puss herra..

Fullt upp denna vecka - jobb jobb jobb, på fredag är jag ledig!! Dår är det kusinträff!!!! Verkligen alla samlade! (inte för att vi är många, 8 kussar) men Det var ju evigheter sen jag träffade dom. blir ju så när alla flyttar hit o dit. Men nu jäklar!! Ska bli riktigt skoj!!

På lördag ska jag med familjen till Fårö! Fira moster Lottas 60-årsdag!!! Ska bli jäkligt skoj det med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback