Björkhaga!

Provjobbade på Björkhaga idag. Det gick jättebra!!!
kom dit kl 9.30. Fick börja med att lära mig kassan. Sen vid lunchtid blev det mycket att göra! jag fick servera, plocka disk...
under dagen tog jag initiativ, och gick ut o torkade bord. Chefen Anette kom ut o sa att hon tyckte att jag var jätteduktig! och att hon tyckte att det gick väldigt bra för mig, o så sa hon att vi skulle diskutera schema senare!!
Fick beröm från dom andra oxå! är jag verkligen inte van med, på jobbet.. (ICA.....)
Riktigt kul var det, och jag trivdes direkt!!
Sen fick jag även lära mig hur kassan funkar kvällstid. När det var dags att åka hem var kl. 19.30

imorgon blir det jobb först på ICA, kl. 7.45 - 15, sen Björkhaga 16.30 - 22. Det blir en lång dag, och med tanke på att jag måste ta 06.10-bussen imorgonbitti (det går ju ingen annan buss, fortfarande) och så ska jag hinna duscha o tvätta håret innan det, så borde jag nog sova NU!
Just det, imorgon, inget hem o sova sen nej, Lisa o jag ska ju till Fidepuben o se PistOff, ...jag kommer väl somna framför scenen...

Ahora - natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback