Feliz año!!

jag har vekligen ingen koll på dagar nu... så det jag skriver kanske inte alls blir i rätt ordning..

Jag har varit på bio med hela familjen!!! Vi såg: Vi hade iaf tur med vädret igen. Den var bra! men som vanligt så är ettan bättre - alltid.

Jag har "äntligen" sett Smaklösa, var ju tvungen att följa med Lisa o Kolan o se dom på Munken. För man är ju ingen riktig gotlänning om man aldrig sett dom. men nu så.
Och oj, det var verkligen som att nån hade flyttat en hel bondgård till Munken.
och låtar om:
* bra kor
* hönor som vill ha sitt foder NU!
* Lisas ex
* och mer kor...

Har jobbat med Pernilla!! och nu har vi bestämt, att när vi ses, då är det bara spanska som gäller!! Tenemos que practicar!

Nyår:
Jag har köpt ett världssnyggt linne som jag hade tänkt ha på mig igår. Men det jag inte riktigt tänkt på, var vad jag jag skulle ha till det.. så därför blev det kläd-panik för min del, (kan ju inte komma i jeans på en nyårsfest, speciellt inte den som vi skulle till, och nån bra kjol hade jag inte..)
Ang: "Jag får väl ha min bröllopsklänning då"
Lisa: (mm just det-min) "Du har väl ingen bröllopsklänning"
Det har jag ju inte, men en klänning som jag hade på min kusins bröllop. Så den fick det bli, för Lisa skulle oxå ha jätteseriös finfinklänning!
Vi traskade hem till Karin & Anders, inte allt för långt att gå! dom bor ju bara nåt nummer ifrån oss!! 
3-rätters middag! (beställt från Wallers!), förrätt: västerbotten paj med skagenröra! varmrätt: kalvytterfilé med potatisgratäng, efterrätt: nån slags chokladtårta.. allt var jättegott!!
Senare var det time för singstar!! (Lisa och jag sprang hem o hämtade vår ABBA-skiva, vi hade väl kanske egentligen velat sjunga några andra låtar, för omväxlings skull, men det fick gå!)
Sen gick vi ut på parkeringen och såg fyverkeri!! Jag ringde till Málaga!! Jättelängesen jag pratade med dom, så skönt att få höra deras röster igen!! la familia!!
Sen gick Lisa och jag ner till hamnplan!

JättteJättetrevlig kväll iaf!! med jättetrevligt folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback