malisimo

igår:
Dagen började inte direkt bra, fick jättebrottom när jag skulle cykla till bussen, cyklade fortare än jag någonsin gjort, när jag gick av cykeln var jag nära att svimma och/eller spy, kunde knappt stå upp, men jag hann.
Och så jäkla skräpdag på jobbet  - hann inte med någonting alls. Tack vare 3 kassa-pass, beställning, och lunch. Smidigt att ge mig 3 kassa-pass när jag jobbar så kort dag, och på fredagar är det tillräckligt med jäkla mycket att göra ändå.

aja efter jobbet åkte jag direkt hem till Pannin! Livans mamma Heidi, syrris, Livan, Lova och jag åkte iväg till Heidis hus i Vibble, åt jättegod mat och såg på let's dance, sen åkte vi tillbaka.
idag blir det middag hos mamms o papps, sen enligt tradition ska vi äta marängswich (ingen aning om hur det stavas??) men iaf så jäkla gott!!!
ikväll blir det väl fest i Dalhem, med bad i balja o så...!

Jäkla ögoninflammation, orkar inte ha det längre, kliar som satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback