tanto tiempo!

Jättekul kväll igår!!
Tim (som Lisa helt plötsligt är förlovad med....) och "gamla-gänget-Jonas kom hit!!!! Vi såg lets dance! fast vi missade nog en hel del för vi satt o pratade en massa!
Senare kom min Alberto!!! Vi såg på Grease! (Första gången Jonas och Alberto såg den)Tim, Lisa och jag älskar den filmen!! kanske inte så många killar som gillar den, men det är kul att det finns! Jonas och Alberto såg iaf helt förstörda ut, stackarna!
Längesen man såg Jonas, och länge sen man såg Grease - kul kul!!

Ikväll ska jag laga mat åt grabbarna: Alberto, Martin och Duckert! - mitt bästa kycklinrecept!

Ahora tengo que duchar y luego arreglar el piso! YA!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åt grabbarna?! Så maskulin tycker jag inte att jag är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback