Stammisar!

Idag när jag satt i kassan blev jag så glad! En av våra underbara stammisar, hon sa till mig:
"Vad är ditt nam nu igen, jag har glömt det."
"Angelica"
"Åh det namnet passar dig verkligen jättebra, för du ser ut som en ängel"
(sabía que mi nombre significa angel!)
Jättesnällt sagt!
och en annan stammis, när jag hälsade på honom, sa han "Hej solstråle!!" Då kunde jag inte låta bli att le ännu mer!

fredag är det personalfest!!! ska bli kul!!

Måste ringa vårdcentralen imorgon. Nu är det extremt, ögoninflammationen är värre än någonsin. Det kliar så mycket att jag snart inte har några ögon kvar - trist annars..

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja visst är det skönt att få känna sig uppskattad ibland!!





Kram/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback