katt!

Stackars min Lisa är sjuk, hon mår bättre nu, men hon har varit jättesjuk =( 
För att inte bli smittad så sov jag hos mamms o papps natten när jag kom med båten, sen 2 nätter hos syrran.
Men idag ska jag nog åka hem en stund.
Måste hem och uppfostra min katt (tydligen) Lolita har hittat på nya bus medans jag varit borta, bla, hoppa upp på Lisas garderob (hur i tusan hon lyckats komma upp där?), hon är verkligen besatt av garderober. Nej, det får bli lite mer ordning på min lilla tjej.

jobbar varannan dag den här veckan, bra att jag får jobba en lördag iaf, men annars har jag fått mycket mindre tider nu - inte alls bra.

chock - Barcelona vann inte sin senaste match =( , blev oavgjort. Dom leder iofs ännu jättestort, men onödigt ändå. Dom ska ju alltid vinna! (blivit bortskämd med det nu)
Undrar om man kan åka till Barcelona utan att se en barca-match på Camp Nou??? .....Nej men det tror jag inte. Vilken tabbe isåfall!
Jag vill jag vill jag vill och jag måste se en barca-match innan alla mina bästa försvinner från laget, vilket jag hoppas dom aldrig gör! men, dom kan ju inte spela för alltid - tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback