Para tu amor

idag åker Lisa till Sthlm.
själv jobbar jag till stängning ikväll. inte så kul att stänga just ikväll, bussen som annars brukar gå kl 20.20, går inte, just fredagar, så då måste jag ta en buss som inte går förrän 22.20. skoj.... Men det blir väl att jag får sitta o vänta på Max & Morgans, dom sa att dom skulle bjuda mig på en cider eller två, o det tvivlar jag inte en sekund på.... dom sa oxå att dom skulle till munken, och att jag kunde åka med dom in till stan... vi får väl se hur det blir med det...
Sen ska jag iaf möta Line & Co. ute nånstans.. om det blir munken eller lillebror..?

Sitter o lyssnar på gammla bra låtar!!!! bla. den här:
Juanes - Para tu amor
många fina minnen till den låten....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback