Team Sportia Cup

Jag har aldrig sovit så lite någonsin!
Det började i fredags:
Jag började jobba kl 07.00 (och då tar jag bussen kl 06.10, så jag gick väl upp kl 05.) Jobbade till kl 16.
Hem byta om, Lisa och jag vandrade iväg till Säve, kollade spel-schemat, sen såg vi nån match på Södervärn innan vi gick tillbaka till Säve. Lagen som vi var där för att se: VAIS, Klinte, Dalhem... Vi lyckades hålla oss vakna, och sista matchen såg vi kl 06 nån gång.. Vi lirade lite fotboll i koridoren med "våra ICA-stammis-killar" (Hassela-laget). Vi lånade med oss bollen hem sen!
Lördag: Vi somnade iaf direkt, vaknade sen vid 16-tiden. Helt jäkla sega. Det blev inte frukost förrän kl: 18.30..
Vi åkte till Södervärn, såg nån match. kl 24 åkte vi hem, Sov 10 minuter, sen åkte vi till Säve, såg matcher till kl 05.
Gick hem. Sov 20 minuter ungefär sen var det dags att gå upp igen, Vi åkte till ICA Klinte - inventering.
åkte hem, Sov en halvtimme, sen åkte vi iväg till Södervärn för att se finalerna.
Helt tokigt!

Men jag tror nog at det är dags att gå o lägga sig nu, jag börjar jobba kl 07 imorgon.. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äsch, vi kör så här varje helg tycker jag. Man hinner med så mycket mer om man inte sover en massa! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback