mormor

Ikväll åker syrran och jag till Småland, Vissefjärda. Mormor har mått väldigt dåligt på senaste.., mamma o pappa var och hälsade på henne nu i helgen. Hon äter tydligen ingenting, säger ingenting, har ingen ork alls.. Läkarna tänker tydligen inte göra nåt, hon får inte ens dropp.. förstår inte varför, helt sjukt, men iaf, så måste Pannin och jag dit så fort som möjligt, för att hinna träffa henne... en sista gång.
Jag satt i kassan när Anna ringde. jag fick byta bort mitt kassapass, klarade inte av att sitta där helt tårögd.
Så jag tog bussen hem kl11..
Vi stannar där till imorgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Line

Huu va hemskt vännen.

Jag ver hur det är.

Min farfar gick ju bort för två månader sen :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback