Lite Vårkänslor!


Lördag
(Lisa och jag - dödsförkylda på förmiddagen)
Lisa, Jimmy, Bettan och jag var på Hela Hallen i Hemse! Vi åt 3-rätters där, el så mycket varmrätt och efterrätt blev det inte för vår del.. vi hade fullt upp med att klappa med och dansa lite till (middags)underhållningen! som var Robin (trummisen i Spray) och en kille till som spelade gitarr och sjöng!
hur mycket folk som helst som minglade runt, senare kom fler o fler som vi kände!
Spray spelade!! lika bra som alltid!
Sen pratade vi en del med Tomas (sångaren i Spray), Det visade sig att hans pappa och min pappa har spelat i samma band, en gång i tiden - Jan Erics!! lite kul faktiskt!


Våren på G! Härligt att det är soligt, och ljust ute så länge nu, på kvällarna!! 
i måndags, eller tisdags (mitt braiga minne....) åkte Robin och jag till Fridhem! Vi vandrade runt,  Det är så fint och mysigt där!! Fridhem är ett av mina absoluta favoritställen på Gotland!! vattenfallet är nog största anledningen till det!!
Sen åkte vi till Galgberget och gick Lisas och min "äventyrsrunda"!

Har lyssnat en massa på Robins musik!!!!, som han skrivit och även sjunger själv. Riktigt härliga låtar!!- som man blir glad av!
Robin spelar även piano och sjunger underbart jättejättebra!!! får rysningar bara jag tänker på det!! Måste upplevas!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback