Sol sol sol!!!

Härliga kvällar på ballkongen nu! jättehärligt med kvälls-sol!!
igår satt Lisa och jag på soliga ballkongen, i bara linne, njöt av solen, drack cider o öl, lyssnade på grymt bra sommarmusik..... härligt! sen kom en Duckert! och en Jonas! och Jacob kom med 2 pizzor!! Lisa öppnade skumpa! kunde ju inte bli mycket bättre!

Sen kom Robin!!!!! och Södde-lus!! Jacob och Duckert var kvar oxå, vi sjöng singstar!!
Sen blev det utgång, till Munken! Fick stå med på gästlistan tack vare Robins vän: "farfar" (måste uttalas med smålandsdialekt) Jens heter han annars.. han spelar i reggaebandet som spelade där igår!! - Safari, Jättebra spelning! härligt gung!
Åt på max sen.

idag är jag halvt död.. började jobba 07.30 i morse, har inte sovit många timmar inatt..

men det är ju sol ute idag igen!!!!! måste nog ut o sätta mig på ballkongen en stund!! somna där!

ikväll ska jag laga god mat till Robin och Lisa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback