Robin

Vi har ändå hunnit med många underbara stunder tillsammans, Robin och jag!! bl.a. :
När vi har varit ute i naturen på picnicar och utflykter!
När du har spelat piano och sjungit för mig! Me encanta tu voz!! (Jag älskar din röst!!!)
När vi har lyssnat på jättebra musik!


imorgon flyttar Robin till Sthlm, för att jobba i Stockholms skärgård.

jag har redan gråtit så mycket... jag vet inte om jag har några tårar kvar...

men jag kommer att tänka på de här underbara stunderna som vi haft tillsammans! För när jag tänker på dem, blir jag glad och varm inombords!
Och istället för att gå och vara ledsen över att vi inte kan ses, ska jag försöka vända det till något positivt och istället gå och längta tills vi ses igen, ha det att se fram emot!!

Men det är jobbigt... nu känner jag bara att voy a morir sin tenerte a mi lado


Jag har njutit varje sekund jag har fått vara i din närhet!

Jag är väldigt tacksam för att jag har fått tagit del av din musik, som du gjort själv. Jag har många favortitlåtar som jag kan lyssna på tusentals miljontals gånger utan att tröttna!!!
Och tack för att jag fick lära mig spela det finaste som finns att spela på piano (enligt mig): fyrelis och bullerbyn!!!
Och tack för en bra körlektion (gäller bara att fortsätta övningsköra nu då..)
Och tack för.... Tack för att du finns i mitt liv!
Du finns alltid med mig i mina tankar.


Kommentarer
Postat av: Line

naaw. va fint gumman.

tråkigt att han flyttar :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback