El cumpleaños de Lisa!

Lite vad som hänt:

Lisa
har blivit äldre! Grattis Grattis på Lisas dag 6/4!!
Släkten kom hem till oss, Lisas moster Lotta som oxå fyllde år och Lisa bjöd på paj! Jag gjorde taco-/kebabpaj - Robins recept, den är ju så god!! sen åt vi Lisas kladdkaka och Lottas ananaspaj - supergott!!
 
Lisas och Söddes Födelsedagsfest i Högklintstugan!! Sommartema!
Patrick
och Laine kom ner från Sthlm! - blev riktig sommarkänsla då!
Vi dansade, och dansade och dansade, hur mycket som helst!!
 








Jag har haft många jättemysiga dagar med Robin!! Jag har fått prova hans BMX. jag kan ju några trick nu.......? Men Robin är iaf grymmast, jättebäst på det där!!!
Och vi har varit på picknick i skogen!! det borde man göra oftare!!! jättemys!
Jag har lyssnat en massa på Robins låtar, så otroilgt härliga låtar!!


Idag har jag varit lite spanska-lärare!! Jacob ville fräscha upp sin spanska innan han åker till Sydamerika. (Han oxå, nån mer som tänkt förverkliga min dröm kanske? alla väl)
Jag hjälper mer än gärna till med spanskapluggande!!
Det blir lite spanska imorgon oxå!! Jag ska rätta hans prov ikväll. (ett prov som jag klurat ihop!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback