Bodyjam!

Ska på Bodyjam ikväll!!! jäkligt länge sen..

Fick ett oväntat sms, verkligen otippat! självklart vill jag dit! men då måste Lisa följa med!! hur blir det annars?? men stackars min Lisa, blir ett jäkla farande fram o tillbaka.

i slutet av månaden blir det Småland, Vissefjärda, Emmaboda..., med mamms och syrrisen, ska hälsa på mormor. och så ska vi förhoppningsvis åka till Kalmar oxå, o hälsa på kusin Jessica!!

 Ska börja laga mat snart, så det är klart tills Lisa kommer hem! Vår favortiträtt!!!! (som ännu inte har blivit av att vi lagat en enda gång sen vi flyttade in, men nu jäklar!!)

Kommentarer
Postat av: jess

hey you! Jag har lite låtar här du säkert skulle ta ett eller annat danssteg till. Kolla in min sida under överskriften Örongutt!, där e de' baile för fulla muggar!

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback