Oriflame

idag ska Lisa och jag hälsa på Sandra & Ask, och deras lilla Rebecka!! Ska bli kul!! verkligen på tiden att det blir av oxå!

fick reda på min lön, - inte alls bra... kommer knappt räcka till alla mina utgifter, så det kommer inte bli nåt över alls, hoppas jag aldrig blir hungrig, för mat kommer jag inte ha råd med, ingenting kommer jag ha råd med.. satan!

Nu finns Oriflame-katalog nr 14 och nr 15!! för dig som vill ha en katalog att bläddra lite i, säg till mig! Om du skulle hitta något som du vill ha så beställer du det via mig oxå! (senast 6 oktober från katalog 14) Jag kan även tipsa dig om många härliga produkter från katalogerna, som jag själv använder, och varmt rekomenderar!
Jag är fortfarande väldigt imponerad av att produkterna faktiskt fungerar, man kan ju ofta tänka, som även jag tänkte först, att: "...ja, det verkar ju vara bra, men jag tror inte på det där, låter för bra, för att vara sant, ..." men jag har fått bevisat, av att själv använda oriflameprodukterna, att dom vekligen fungerar! -och är helt underbara på alla sätt! och, nästan, det bästa av allt!! : att det är sååå billigt!!
Egentligen, kan det bli bättre? Superbra produkter, till Superlåga priser!! Jag älskar mina oriflame-produkter och nu skulle jag inte kunna vara utan dom!
Så kolla gärna i katalogen och se om du hittar nåt, som du kanske behöver, eller vill passa på att köpa för att det är så billigt!!
Vill bara påminna om att det finns produkter för män oxå!!!






Kommentarer
Postat av: jess

Ahahahah! "hoppas jag aldrig blir hungrig, för mat kommer jag inte ha råd med". Du e rolig du!

Ja det är inte kul att va pank. När ska vi börja tjäna storkovan? Va? Och vart är alla välbetalda jobb som vi beställt hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback