bloggen fanns kvar!

Oj! nu funkade det, inlägget med Patrik på ön, skulle jag ha lagt upp för flera flera månader sen, men då funkade det inte, men nu så. Bättre sent än aldrig?

Just det.. bättre sent än aldrig var det ja! Jag blev faktiskt  väldigt förvånad över att min blogg ännu fanns kvar.
men det finns väl inte så mycket att skriva om..eller? bara hela sommaren... aja, orkar inte skriva om allt nu iaf. Men samanfattning: sommar 2008 har varit mycket bra!

Nu för tiden, så har jag jobbat lite på uniguide -  telemarketing -som jag tycker så mycket om.. .... .... ..! satan!
sålde iaf för Telge Energi, lätt o sälja elbolag annars... men nu kan jag iaf en hel del om hur man tex räknar ut elpriser, att man tjänar på att ha rörligt avtal, vad som kan påverka elpriset och annat sånt som är väldigt bra att veta.....
Men nu är det slut med det!! inge mer Telge Energi! hoppas jag iaf! ska dit ikväll o få reda på om det blir nå mer.

Min hals är fortfarande den sämsta som finns, kommer nog aldrig någonsin bli bra, kul oxå att dom på vårdcentralen säger att dom inte vet hur dom ska kunna hjälpa mig.. men jag har ju bara haft jäkligt ont i halsen i 3 månader snart, så då kan jag väl lika bra ha det för alltid eller? satan!

mycket satan blir det..
Varför Lisa och jag säger det ordet ganska så ofta, kan ha nåt att göra med vårt band som heter: Spela Satan!! det var så det började.
Spela Satan är för övrigt bästa bandet!!! så nu vet ni det!

Längtar till 18/10!!! Lisa och jag, lyxboende o bra artister...!! jäkligt kul kommer vi ha!!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer bli så grymt! Satan va grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback