kryssningen!

Jäklarns vad dom har gjort om på centralen, var ett bra tag sen jag var där..
Det första vi såg när vi kom in var en stor skylt med VIKING LINE! Där köpte vi bussbiljett, och vi kunde även bli incheckade direkt och få hyttnyckeln - perfekt!

Cinderella
Lång väntan innan vi fick gå på.
Vi letade upp vår hytt. jättefint som väntat, och det fanns faktiskt två små flaskor mousserande vin i kylen!

Det visade sig oxå, att vi bodde 2 el 3 dörrar ifrån E.M.D-Mattias och E.M.D-Danny, och jäklar vad massa småtjejer det hängde i vår korridor, mest hela tiden.

Vi började med att byta om till buffén. Sen gick vi ner till taxfreen. Vilken besvikelse för Lisa - Det fanns inte en enda bacardi breezer apelsin, det fanns ingen bacardi breezer alls, (även jag besviken) ingenting sånt fanns det förutom en sort äppelcider, en sort päroncider och smirnoff ice. Så vi fick köpa en massa smirnoff ice. Det fanns inte ens en enda x-cider, jäkla konstigt tycker jag.
Buffén var jättemumsans och oj vad mätt man blev!
Senare gick vi till stora scenen och såg E.M.D! Förstår bara inte vart alla tusentals 14:is-tjejer kom ifrån? hur hade alla dom lyckats komma ombord??
Vi hälsade på Håkan i baren, han kände igen oss! trots att det var ett antal år sen vi sågs.
Sen var vi väl lite överallt....

.....Jag har ännu ångest över att jag inte kommer ihåg ens hälften av det jag sa till E.M.D-Danny... (så jäkla typiskt mig, när jag druckit) men lite bachata-dans blev det iaf!
Det hade ju ändå varit tusen gånger värre om jag sagt: "Jag har 2 krav på hur min pojkvän ska vara, han ska kunna dansa jättebra, alla latinodanser, och han ska prata spanska! och du uppfyller ju dom kraven..." men det vet jag iaf att jag inte sa, det hade ju annars varit katastrof, men jag skulle ändå tyvärr inte bli jätteförvånad om jag verkligen hade sagt det. När jag har druckit kan jag tyvärr inte kontrollera vad jag säger - läskigt!

Tidigare på dagen när vi gick förbi E.M.D-killarna i korridoren, kunde jag inte låta bli att säga något på spanska till Danny (hans mamma är ju faktiskt från Bolivia och jag vet att han kan prata spanska, annars hade jag inte sagt nåt), han blev förvånad och så utbytte vi några fler spanska fraser!

Bra att vi hade tv ändå! blev en del tv-tittande på söndagen.
Kände sig ganska så seg hela söndagen, skönt att vi hade kupé sen på båten hem till ön.

Kanske skulle ta o tvätta idag, ska ju snart packa igen. På torsdagkväll bär det av till Smålandia!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha man kan inte riktigt tro att hans mamma är från bolivia med tanke på hur han ser ut :P

Postat av: Ang

=) eller hur! det kan man inte tro! men det måste ju vara därför som han är så snygg! haha =)(och han är ännu snyggare när man träffat honom "in real life!)

2008-10-23 @ 11:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback