mañana - crucero!

Lyssnar just nu på låten: "Highland" - One more time - underbar!!
Hade tänkt lägga över lite låtar till min, just nu, inte så mycket fungerande mp3, jag vet att det har funkat förut, men just nu funkar ingenting.

Idag bjöd mamms på fika på ringduvan! syrran var med oxå! mamma köpte en slags halsduk till mig för det tycker hon att jag borde ha! ja det borde jag faktiskt ha! vart tog min förra mys-halsduk vägen???
efter det var jag på apoteket och på ÖB. cyklade hem.
sen kom mamms förbi med liten resväska på hjul som jag ska låna (min resväska, lånade Sofie när hon flyttade till Sthlm)
Jag vill ju hinna träffa Sofie!! lite ont om tid imorgon kanske =( men på söndag då!?

Vi åker imorgon!!!!! satan vad kul!!!
måste ju lyssna på lite EMD-låtar nu oxå, ladda upp inför imorgon!
men fortfarande, vad tusan ska jag ha på mig???? hinner inte sticka el virka nåt nu direkt, och även om jag hade haft tid så... nej, kan ju inte sånt! man skulle kanske kunna klippa ihop nån snygg partytröja av en plastpåse, en fin plastpåse, men... kanske inte ändå.. nej, det får bli antingen bikini, jättevarm tjocktröja, el nån jäkla marinblå, gammal jobbar väst (från DG) - känns ju kul..
satan



Kommentarer
Postat av: Line

Vart ska ni resa?

/Line


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback