comida

Har varit på Ringduvan idag o fikat med (gamla dagiskompisen) Mia! Kul! var ju ett tag sen vi sågs.

När Lisa slutat är det time, o kanske få lite färg iaf, nice nu när det är så jäkla trist väder!

Ska på stan imorgon med mamms! får se om jag hittar nån bra "höst-tröja"!

Lisa & jag har skrivit matsedel till nästa vecka, jag tycker vi är duktiga. på tisdag ska vi tex. ha "Det där goda med strimlad skinka" jag har inte smakat det förut men Lisa har förklarat och det verkar gott!!
Tur att det inte blev Angelicas "Ica-matsedel". Vi har fått hem rabatter på ICA - Mina varor, man får rabatt på varor man själv brukar köpa!!
Jag fick rabatt på 7 varor, så då blir det ju en matsedel... :
måndag: Matlagningsgrädde (...)
tisdag: Smörgåskassler (!)
onsdag: Dextro druvsocke (...)
torsdag: Bomulls-pads (....?)
fredag: Vitell vatten (...)
lördag: Riskakor (!)
söndag: Dafgård färdigmat XL (!)
..... torsdagen känns ju inte helt ok... men annars, ...det kan väl inte bli så mycket bättre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback