kom hem igårnatt

Har myst jättemycket med min lilla Lolita nu på morgonen! och sötnosen Miranda! Det har hänt en del när jag varit borta - Lolita fräser inte längre åt Miranda!! nu kan dom leka tillsammans! Just nu sover dom tätt brevid varandra i soffan - sötisar!!!

Smålandia:
Torsdag:
Kom till Stångsmåla, mitt ute i mörka skogen, kl 23.. Morbror Peter och kusinerna Patrik och Oscar var där, dom skulle också sova i (mammas farmors stuga, som ligger precis brevid mormor och morfars gamla hus)

Fredag: Mamms, Pannin och jag åkte till mormor (i Vissefjärda)! Senare åkte vi en sväng till Emmaboda (som vi alltid gör) hälsade på mammas bästis: Lisa, i hennes skoaffär!
Sen åkte vi tillbaka till Stångsmåla, åt lite mat, spagetti o köttfärssås!! som vi tagit med oss.
Tillbaka till mormor, senare på kvällen åt vi pizza i Stångsmåla med Peter och kusinerna!

Lördag: Vi åkte först till mormor ett kort tag sen åkte vi vidare in till Kalmar. Först till IKEA. syrran skulle egentligen inte ha någonting där, men köpte bl.a. en fåtölj, ett nattduksbord, en golvlampa ..., jag hittade lite smågrejer, tex: knivställ med 4 tillhörande knivar 29 kr, 2 diskborstar för 5 kr, kastruller 3 st för 59 kr..
Sen var vi på bio, såg filmen Patrik 1,5! Vi fick tyvärr inte sitta brevid varandra för att vi inte hade förbokat, klantigt, men vi hade inte bestämt oss för vilken film vi ville se, innan..
den andra filmen som vi hade som alternativ, fanns det bara 1 plats kvar..
Filmen var iaf väldigt bra!
Efter det åt vi på kinarestaurang!

Söndag: Anna och jag fixade ihop en äppelpaj som vi tog med oss till mormor. Peter, Patrik, Oscar, mamms, syrris och jag åkte till henne, åt lunch där, och så var vi hos mormor tills vi skulle åka iväg till båten.
Det var jobbigt att säga hej då till mormor. Hon ville verkligen inte att vi skulle åka..
nästa gång vi hälsar på henne blir väl i vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback