sova

Besvikelse: andra hälften av Spela Satan kom aldrig - trist!
Men Lisa och jag åt iaf världens godaste förrätt!: rökta räkor!! och så drack vi asti till! varmrätt: kotletter med potatiskroketter och champinjonsås!
matchen kunde väl ha varit roligare, Sverige var ju så nära att göra mål, flera bra chanser i första halvlek, men nej, 0-0 blev det...
Efter matchen tog vår förfest en drastisk vändning, det släcktes ner (riktigt mörkt blev det) och musiken stängdes av, dags för power nap, somnade lite, jag i soffan, vaknade till lite av att nån skrev på msn (ett jäkla liv) gav datorn en arg blick som betydde: tyst!
Lisas mobil väckte oss sen - Time to party igen! men då var vi båda så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna, vi hade liksom fastnat i ett sovande tillstånd.
Lisa: Angelica! är du på G?
Jag: mm
Lisa: ja jag ser det
Men Lisa såg faktiskt inte heller ut att vara så mycket på G. Så svaret på den slutgiltiga frågan, var väl ganska självklart ändå: Ska vi gå ut ikväll?
- nej, sova!

så kan det gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback