kissekatterna

glömde ju skriva om idag -förmiddag! Lisa, lillebror Gustav, och jag åkte till Katthemmet (det, innan Roma nånstans) Fanns jättemånga söta kissekatter!!
stackars min favorit, Snutten tror jag han hette, var sjuk och skulle troligtvis inte få/kunna leva så länge, jättesorgligt och jättetrist, typiskt att det var den som jag verkligen fastnade för.
Lisa hittade sin älsklingskissekatt!! vad hette hon nu igen då? namnet påminner iaf väldigt mycket om Majzena, vi är rädda för att hon faktiskt kommer få heta Majzena, för det är lättare att komma ihåg!
Jag kollade runt lite mer, hittade en liten rädd, Lo hette den. söt!
Så på onsdag ska vi hämta hem "Majzena" och lilla Lo!!!! får se hur dom trivs ihop och hur dom trivs hos oss!

Kommentarer
Postat av: Line

Va kul att ni ska skaffa katter :D

/Line

Postat av: Ang

yeees! det ska bli jättekul!

2008-10-17 @ 19:25:47
Postat av: Lisa

Helt underbar, min katt.

Men jag vill ju inte att hon ska heta typ majsstärkelse!

2008-10-17 @ 21:10:58
URL: http://vanillalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback