AF

Ska till arbetsförmedlingen snart... ska snacka praktik...,
Praktik är ju verkligen inte bra med tanke på hur lite pengar man får, men jag har ju ändå, egentligen bara positiva erfarenheter av praktik! Hemköp för länge länge sen, hade först praktik sen fick jag jobb där. DG terminalen, praktik först sen fick jag jobb.
Det kluriga är att komma på vart man verkligen skulle vilja ha praktik... Har förresten inte så jättemycket tid att klura på det, måste äta frukost nu o sen iväg

Sen blir det Studio Blå!!!! Lisa föreslog att jag skulle slinga mitt hår lila och orange, eller, vi kom väl fram till det tillsammans, tror jag. - "m, det låter som en bra idé!"
Ska nog höra med frisören först vad hon tycker om det.... har inte riktigt bestämt mig än.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback