4 brudar på Volontären!

Igå åkte vi till katthemmet och hämtade hem våra små kissekater!!!!!!!!!! : Lolita och Miranda (som vi döpt om dom till)
Det gick jättebra att ta hem dom i samma bur, dom sa inte ett ljud, helt lugna.
Lisas lilla kissekatt: Miranda är jättehärlig! jättegosig, jättebusig.
Min lilla kissekatt: Lolita är jätterädd. men jag har ändå kunnat ha henne i famnen, inte särskilt många gånger, men ändå långa stunder, hm kanske fö att hon var trött. Annars springer hon mest o gömmer sig om man kommer nära. =( I natt har hon jamat en del, ett hjärtskärande ljud, det låter som att hon skulle ha ont, hu, inte alls bra ju.

Lilla Lolita:




Miranda smyger på Lolita




Miranda


(Jag tycker Lolita påminner lite om Luna - Lines katt!)

Nu har jag fått Lolita att äta lite (vet iofs inte om hon ätit nåt i natt) men hon verkar inte vilja äta från skålen, så jag la lite mat framför henne, en bit i taget, och då åt hon!!!

Man skulle kunna kalla Lolita för Fräsis. Hon fräser åt Miranda hela tiden, (thats not how you make friends) Miranda vill ju bara leka.
Hoppas verkligen dom blir vänner snart! Inget mer fräsande Lolita, por favor!


Nu borde jag faktiskt äta lite frukost, packa och diska....
ikväll kommer jag att befinna mig i Smålands mörkaste skogar.
Vill ju inte åka ifrån katterna nu. =(

Kommentarer
Postat av: Line

Ja hon påminner lite om Luna :)

Fast hon har inte dendär mustaschen som Luna har då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback