"Mary's Boy Child"

Nu är det snart jul!!!! Mysmys!!
Idag har jag lyssnat på massa jullåtar! lite tidigt kanske, men det är faktiskt första advent på söndag!!

börjar tidigt som tusan imorgon, så jag ska nog tvätta håret nu, slipper jag gå upp kl 4...

Jag fick mail från Jhon idag!!!!!!!!!! =) Det var ju bara ett halvår sen sist ungefär.. Jättekul att höra att han ännu lever! Har tänkt mycket på hur han har det där i Melilla, inom militären och utbildad soldat, som han är..., det blev inget av att han skulle åka till Kosovo iaf! - jäkligt glad för det!!
Det gör inte så mycket då att syrrans och min Málaga-resa över nyår, inte blir av, om han ändå inte kan komma hem då, han skulle vara borta på något annat uppdrag en månad... men hoppas Málagaresan blir av nån gång i vår!! längtar dit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback