Helgen

Igår (lördag) var jag och AlbertoO'learys!! det var meningen att vi skulle se en Arsenal-match! men så visade dom inte den - vi blev besvikna!
Men det var väldigt trevligt ändå!! satt o pratade, och så delade vi på en nachostallrik!
Den 14/12 ska vi se "el clasico" !!!!!!!!!!! det ser jag jättemycket fram emot!!!!!!

snö, snö, mycket snöande

senare på kvällen, traskade Lisa och jag till Borgen, men det finns faktiskt en anledning till det! - Tacobuffé + öl 50 kr!!
"Robinson-Robban" var ju lite läskig.. och han färgade av sig, jävlarns! och hur var det.. han tyckte jag såg ut som en virvelvind?
Vi fick höra (tydligen) Sveriges sämsta sångare!
Sen dansade vi en del - 99 % flumdans!
Efter det gick vi till Hamnplan, band som spelade: Pist off
när vi vandrade hem så snöade det, sådär lagom, mysigt!
sen......... Ja, Lisa, vad säger vi - OKLART! o allt i onödan, fast ändå verkligen inte! det var faktiskt jäkligt bra, men som sagt....

Snart ska jag hem till mamms o papps, äta lite gott!
ikväll ska Lisa och jag hem till Jakob, äta middag där o se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback