Jäkligt Otippat!

(lördag)
Fick sms av jojo-Rickard! (Naemis ex) Det var ju bara 6 el 7 år sen vi sågs sist! jäkligt otippat, men kul!
Undrade om Lisa och jag ville komma på fest! - jojo!
Det regnade, jäkla skräpväder. Lisa och jag åkte taxi dit (hem till Rasmus) Rickard betalade taxin!! hur snällt var inte det!?
Sen bjöds det på paj!! 4 olika - alla jättegoda! mumsans! sen var det time för chippa o dippa.!!
Line  & Co skulle ju komma dit, men dom kom så sent =( Lisa och jag skulle vidare och fira Robins födelsedag, så vi hann ju inte träffa dom så lång stund.
Fick prata en massa spanska iaf, med Nemo och med Andres!! que alegria!
Sen blev det utgång, först till Lillebror, sen till Hamnplan, inte särskilt kul där, Lisa och jag traskade hem.

Firat pappsen idag! åt god mat och god tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback