Fårö!

Jag har tillbringat helgen, på Fårö, med syrran! Det har kännts som en liten mini-semester!! Har verkligen fått sova ut, läst lite bok, lagat lite mat,sett lite på tv...
Vi har gått några promenader längs med stranden (Sudersand) - blåsigt, men mysigt ändå!
Igårkväll badade vi i spa/massage-baljan!! kändes lite fel (och förjävligt kallt) att gå ut i blåsten, i bara bikini, men jäkla härligt var det att hoppa i baljan med 39 grader varmt vatten! på med rosa lampa, bubblor och massagevattenstrålar! Helt Underbart!! Där skulle man kunnat sitta hela natten, i värmen, under stjärnklar himmel! så jäkla härligt!

Fast vi har varit kattvakter för sötisen Selma, så har jag ändå saknat våra bästa små kissekatter!! Min älskade lilla Lolita! som just nu ligger o sover i mitt knä! Lolita min bästaste lilla tjej!

Ikväll har jag sett, iaf andra halvlek, av Barcelonas match (mot Recreativo de Huelva). Barca vann såklart!!!!!! leder fortfarande La Liga!!!!!!!!!!  =)

(bilder från helgen kommer så småning om)

buenas noches

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa!! lollis:) lolita är fan bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback