sånt som bara inte händer..

Igår storstädade Lisa och jag lägenheten. Vi åkte till Rusta köpte skurhink.. oj vad vi städade. men blev det bättre för det? Elias och Jacob kom, vi spelade Absolut överrens (Lisa och jag vann överlägset alla gånger)! och så åt vi äppelpaj med vaniljsås!! (mer disk och mer att plocka bort..) aja tillslut blev lägenheten fin iaf, tror jag!
Senare kom Kolan. Elias och Jacob kom tillbaka, och Elias kompis, eller bror?
Men vart tog Södde vägen?????????
Vi drack buckets!! men nån av dom sista bucket Jacob gjorde, vad hände med den.. riktigt skum blandining det där, såg inte helt gott ut, men jag tror vi drack den ändå..
Sen gick vi till Borgen (jag kommer inte ihåg den vandringen) för att se pumpbolaget! Stog längst fram vid scenen som alltid, vilket drag!

Det blev en så kallad efterfest hos oss, jag mådde inte så jättebra nej.., sen... var allt mest väldigt....... komplicerat kan man kanske säga. ehm.. sånt som bara inte händer, helt enkelt.. men det hände tydligen.. otur, minst sagt..

aja idag har det varit jättesoligt, jättehärligt väder! Vi har suttit ute på balkongen och solat!
Grillade nyss med mamms o papps, är ännu kvar hos dom.
Jag är såå trött, jag har haft ont i magen hela dagen Lisa sa att det är det som kallas att vara bakis... stämmer nog..

imorgon... just det.. hur blir det imorgon, egentligen?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sa väl nåt åt det hållet kanske..
Men vilken katastrof det var i lördags!
Alldeles för många inblandade!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback