el fin de semana

i fredags:  Lisa och jag jobbade till kl 16. Vi åkte hem - fixing, bytte om o så. Lisa, Marcus, Lisas mamma och jag åkte ner till hamnen. Fullt med folk på Hamnplan, inte en enda plats ledig - jäklarns, vi som ville äta quesadillas, typiskt. Men det blev Trossen istället, vi var väl inte helt nöjda med maten där..
Sen gick vi tillbaka till Hamnplan, drack några drinks, senare gick vi, och några av Marcus kompisar, vidare till O'learys! Det var verkligen jättekul att Lisas mamms följde med dit oxå!! - vår nya partypolare!? med på det Lisa!?
Satt där o pratade ett tag.. mycket dricka blev det..
Jättekul kväll! 

lördag: Jag var hemma hos mamms o papps, sen cyklade jag till syrran, såg eurovision med Pannin, Livan, och Lova!
söndag: firade mammsen på mors dag! solade hemma hos mamms papps, härligt väder!

får se om det blir nån bodyjam ikväll..?
Lisa och jag har kommit igång med gymmet igen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback