sova vidare

Lisa! jag tror att det är ganska så mycket time för dig att komma hem nu! Du kan ju inte vara borta hur länge som helst!

Det regnar nu - jäkla trist..
nej men om jag skulle gå och lägga mig igen kanske.. skulle egentligen bara ner o kolla om jag fått nåt mail från den där arbetsförmedlings-killen, det hade jag iofs fått men han hade iaf inte skrivit tex att vi skulle ses idag kl 9. så då kan jag gå o lägga mig igen! men annars störande att han inte kan använda en telefon, lite lättare att bestämma en tid då kanske...

Tips till Lisa: Gå och lägg dig igen du oxå väl! ?

Kommentarer
Postat av: Pelle

är lisa ute och rackar på stan klockan 8 nu igen

2008-03-06 @ 10:41:49
Postat av: Lisa

Alltid!

2008-03-06 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback